بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اگر جنس تیم ما جور شود،در پایان فصل حتما قهرمان می شویم

امیر قلعه نوعی درباره وضعیت استقلال اظهار داشت:با وضعیتی که داشتیم توانستیم در صدر جدول قرار بگیریم و کار مهمی اتفاق افتاد.در واقع کمتر کسی انتظار داشت با مشکلاتی که داشتیم،بتوانیم در این جایگاه قرار بگیریم.
وی ادامه داد:استقلال من هنوز کامل نشده و همه نفرات در اختیار من نیستند.درست است که نحوه بازی تیم خوب شده اما هنوز با ایده آل من فاصله دارد.
سرمربی استقلال تاکید کرد:با اضافه شدن کیانوش رحمتی و مجتبی جباری و تقویت تیم در نیم فصل ،به آنچه مدنظر داریم می رسیم.هنوز راه طولانی در پیش داریم و بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط خاص خود را دارد و باید با برنامه وارد این بازی ها شویم.
قلعه نوعی افزود:از هواداران استقلال می خواهم که مثل گذشته پشتیبان تیمشان باشند و اجازه ندهند تیم به حاشیه برود.ما با آنچه که در اختیار داریم،راهمان را ادامه می دهیم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم.سرمربی استقلال تاکید کرد:اگر جنس تیم ما جور شود،در پایان فصل حتما قهرمان می شویم و در آسیا هم سعی می کنیم از نام و اعتبار استقلال و هوادارانش دفاع کنیم.



نظرات شما عزیزان:

ارسلان جایگاه 17
ساعت12:17---15 آبان 1391
داداش همانطور که حدس میزدی اون بابا خودشه!اگه دوست داری سه سوته شوتش کنیم خونه خاله!

جدیدا هم زر زیادی زده و محسن گفت مودبانه جوابش رو داده.اما اگر میخواهی مثل خودش حرف بزنیم هستیم در خدمت شما.

یک ایکل که نباید اینقدر ارگ...کنه

درضمن امیر خودت با زبون لوتی و ....خوب رنگیش کردی ها!فکر کنم از این بچه شهرستانی های درب و داغون ندید بدید باشه؟اصلا نفهمیده چی بهش گفتی!
پاسخ:سلام.ممنونم. از لطف همتون سپاسگذارم/اما فعلا به سفارش مهیار و کاری که قرار بکنه بی خیال شدم.اون بابا هم یا خیلی بچه هشت یا همونیه که می دونیم کیه!فعلا بی خیال!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 8 / 1391برچسب:قلعه نویی,قهرمانی لیگ برتر,استقلال,بازگشت بازیکنان کلیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com